08 / 03 / 2014
Σεμινάριο Inventor – Skroutz Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2014
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αναβαθμίζει τον κλάδο της ψύξης και της θέρμανσης
Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το Σάββατο 8 Μαρτίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας το σεμινάριο «Κλιματισμός & Ηλεκτρονικό Εμπόριο» έπειτα από πρωτοβουλία της Inventor και σε συνεργασία με το Skroutz.gr. Τις ομιλίες παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 ψυκτικοί και ειδικοί της αγοράς θέρμανσης και κλιματισμού από όλη την Ελλάδα. Το ενδιαφέρον του κοινού παρέμεινε αμείωτο καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου, αφού για τους περισσότερους ήταν η πρώτη φορά που ένας νέος κόσμος «ξεκλειδώθηκε» μπροστά στα μάτια τους, αποκαλύπτοντας όλα του τα μυστικά.
Η πρωτοβουλία της Inventor είχε ως σκοπό να προσφέρει ένα όραμα στην ελληνική αγορά της θέρμανσης και του κλιματισμού, σε μια περίοδο δύσκολη και, για πολλούς, αδιέξοδη. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών, περιεκτικές και σαφείς, πρόσφεραν στους παρευρισκόμενους ιδέες και λύσεις για την αύξηση της εμπορικής τους δραστηριότητας και τη βελτίωση των υπηρεσιών που μπορούν να προσφέρουν online αλλά και στα καταστήματά τους.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Inventor, Γιώργος Ασημακόπουλος, «το Internet είναι ένα πεδίο ανάπτυξης των πωλήσεων και βελτίωσης των υπηρεσιών. Όλοι μας χρησιμοποιούμε το Facebook, το e-mail, σερφάρουμε καθημερινά στο Διαδίκτυο. Και πλέον το χρησιμοποιούμε για να γνωρίζουμε νέα προϊόντα, νέα σημεία πώλησης και να κάνουμε τις απαραίτητες συγκρίσεις. Αυτό το απαραίτητο για τον καταναλωτή εργαλείο είναι και ο δικός μας πιο δυναμικός σύμμαχος για να τον προσεγγίσουμε και να του προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας».
Οι ομιλητές του σεμιναρίου «Κλιματισμός & Ηλεκτρονικό Εμπόριο» ήταν η Εμπορική Διευθύντρια του Skroutz.gr Γιώτα Τζαβάρα, ο Θεοδόσης Γενιτσαρίδης από το τμήμα πωλήσεων του site, o Γενικός Διευθυντής της Inventor Γιώργος Ασημακόπουλος, ο Γρηγόρης Παππάς, υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος της εταιρείας που παρουσίασε και τα νέα μοντέλα της εταιρείας για το 2014, καθώς και η Γεωργία Λαζαρίδου από το τμήμα marketing της Inventor. Στις ομιλίες τους πρόσφεραν σημαντικά στοιχεία για τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, έδωσαν συμβουλές και οδηγίες για την σωστή κατασκευή ενός e-shop και τεκμηρίωσαν τη σημαντική συμβολή που η online παρουσία μιας επιχείρησης στον κλάδο της θέρμανσης και του κλιματισμού μπορεί να έχει στην αύξηση των πωλήσεών της.
Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθούν ορισμένα στοιχεία για την συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού σήμερα: Το 30% των συνολικών αγορών γίνεται μέσω Internet, το 40% των φυσικών αγορών γίνεται έπειτα από μελέτη και συγκρίσεις μέσω Internet, το 20% των ηλεκτρονικών αγορών γίνεται έπειτα από επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα, ενώ το 60% των ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα μας γίνεται από ελληνικά sites. Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν με σαφήνεια το πόσο σημαντικός είναι ο συνδυασμός της φυσικής με την ψηφιακή παρουσία, ειδικά σε έναν κλάδο σαν κι αυτόν της θέρμανσης και του κλιματισμού που αφορά σημαντικές αγορές, που θα χρησιμοποιηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα από τον αγοραστή και που προϋποθέτουν παρελκόμενες υπηρεσίες όπως παραμετροποίηση, συμβουλές και, φυσικά, συντήρηση.
Οι καλεσμένοι του σεμιναρίου «Κλιματισμός & Ηλεκτρονικό Εμπόριο» αποχώρησαν έπειτα από 5 ώρες πλήρους κατάρτισης, εμφανώς εντυπωσιασμένοι και με πολλές προσδοκίες για το πώς μια σχετικά οικονομική επένδυση μπορεί να αναβαθμίσει την εμπορική τους δραστηριότητα. Το όραμα της αναβάθμισης της αγοράς θέρμανσης και κλιματισμού στην Ελλάδα δεν απέχει πλέον πολύ από το να μετατραπεί σε πραγματικότητα.